senyum sikit !!

TRY

Tuesday, April 17, 2012

kenangan terindah :)

Assalamualaikum ..

sebelum nak BERceloteh, jom layan lagu ni .. anda boleh pause kan lagu tema blog. just click dekat belah kiri bahagian atas tu yg colour pink tu ,, nampak kan .. ok dah click? jom layan ....






macam sekejap masa berlalu.. pejam celik , pejam celik , dah nak keluar dari hostel ... macam semalam je jadi budak baru kat kolej ni, cewahh.. aku pon dah nak abis exam tok Sem 2... dah naik sem 3 pulak lepas cuti sem ni... tak puas jadi budak baru hihihhihihi.. jeles pulak ngan budak baru .. sepanjang sem ni bnyak kenangan manis , pahit , tawar , masin ,masam . senua rasa lah .. hahaha
dapat kawan baru . dapat belajar benda baru , dapat macam ah... dari buat assignment lah , book of record lah apa lah ... macam2.... demam pon banyak kali.. haha... so sick .. !

tapi dengan semua cabaran yg telah lalui , mungkin mematang kan fikiran ku sebagai seorang pelajar, seorang kawan , seorang ketua program ke gua tempurung, merasa bas rosak kat tengah highway .... haha... ada sapa2 yg pernah merasa dok tepi highway??? adoy .. tapi rasa serba salah gak kat dorang tu ... harap dorang pergi tu maafkan aku :D

kalo cite sal kawan so far so good .. kawan-kawan aku semua baik-baik .. tak de pon yg sakitkan hati aku .. alaa kalo ade slah faham sikit2 tu ade lah ... tak pe lah nak wat cane kan semua ade wat salah ... tak de sape yg buat salah ... so , kepada kawan-kawan aku yg aku sayang kat cybernetics ni , antara rapat atau tak rapat , aku nak mintak maaf dari ujung rambut hingga hujung kaki . kalo aku ade menyinggung kan perasaan korang .. :') segala ade gadoh sikit2 tu , harap dpt dilupuskan dalam ingatan .. hihihihi peace !

kepada lecture aku yang mengajar aku tu , saya nak mintak berkat dan doa restu lect supaya saya dapat jawap exam dengan tenang ,,, hihihi.... saya pon nak mintak maaf kepada lecture-lecture selama sya jadi student ... :D halal kan ilmu lect. yer ..


ok jom tengok gambar-sepanjang sem 2 + 1 ni ... :D bukak mata besar-besar law nk tengok gmbar ni.... nak upload satu2 jenuh lah aku .. jadi album gambar plak blog mawar ni ... hahahah










bila dah sekali kan gambar-gambar tu kan senang ,, tak yah nak upload banyak-banyak gambar.. bia lah kenangan-kenangan ni jadi kenangan terindah ... :D

1 comment:

  1. wahaha .. axue maaf kann kauu :D , thankx masok pict axue skali xD !!~~ bangge seyh jadi membew kauu :D

    ReplyDelete

::Jutaan terima kasih ::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...